„Swarovski“ prekinis ženklo atsiradimas buvo įkvėptas idėjos, kad kristalai būtų prieinami kuo platesnei auditorijai. „Bohemijos“ juvelyras Danielis Swarovskis užpatentavo elektrinį apdirbimo aparatą, kuris kristalą pjaustė tiksliau nei ranka. 1895 m. Nedideliame Wattens miestelyje, aukštai Austrijos Alpėse, įkurta „Swarovski“ gamybos vieta.
Šio prekinio ženklo vizija buvo krištolo panaudojimas sukuriant prabangą, kuri apsupa kiekvieną, o novatoriška dvasia ir stiklo pjaustymo naujovės padėjo įmonei tęsti šią misiją iki šių dienų.
„Swarovski“ akinių kolekcija kupina žavesio, o centre puikuojasi krištolas. Rėmeliuose žaidžia šviesa, ne tik atkeipianti dėmesį, bet ir priverčianti kiekvieną moterį spindėti. „Swarovski“ akinių kolekcija yra funkcionali, tačiau kartu ir elegantiška, jaudinanti bei puošni. Išskirtinis dizainas ir aukštos kokybės medžiagos sukuria savitą išvaizdą, kuri leidžia išreikšti akinius dėvinčių moterų individualumą. „Swarovski“ akinių rėmeliai yra skirti dailiosios lyties atstovėms, kurios yra drąsios ir siekia išsiskirti pačiais ryškiausiais būdais.